Diplomerad hundfysioterapeut!

I går fick jag mitt diplom efter två års studier i Göteborg - nu är jag diplomerad hundfysioterapeut! Det känns spännande och kul, en ny fas i livet kanske börjar, vem vet. Mottagningen står klar pch väntar på att fyllas av patienter. Jag köpte ett par nya elplattor, två små som är 4x6 cm, till mindre hundar som Matilda, det går även att ha dem på ben.

Nu kan jag erbjuda behandling med ultraljud och elterapi. Nästa investering blir en punktsökarpenna som man kan elstimulera akupunkturpunkter med, utan att behöva sticka nålar. Jag funderar även på att bli återförsäljare för ett hundfoder.

Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS till examen! Du är duktig du!

2007-11-18 @ 21:49:29
Postat av: Ingela

JÄTTE GRATTIS från oss......ser fram emot att få se mottagningen!

2007-11-19 @ 14:35:44
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

GRATTIS!!!

2007-11-19 @ 19:08:08
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Cissi

Grattis! Ser fram emot ett studiebesök!!!

2007-11-22 @ 20:08:00
Postat av: Lovisa

GRATTIS!!!

Vad kul att du är klar!

Lycka till!

kram
Lovisa

2007-11-28 @ 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0