Dorran Dårpippi

På tal om barn och hundar (se nedan) så körde jag omkring Dorran i en sittvagn när hon var valp.

.image42
Dorran åker barnvagn.

På så sätt kunde hon följa med på våra promenader och fick se mer av världen än bara den närmaste omgivningen. Här har vi varit och undersökt hamnen i Vejbystrand.

I maj var vi hos Tonie och Marie några dagar när Marie var nyopererad i sin fotled. Det var fint väder och vi bestämde oss för att hundarna skulle bada. För att Marie skulle kunna följa med trots den gipsade foten, släpade jag och Tonie henne på en kärra. När badandet var klart var Dorran borta. Hon hade tröttnat lite före de andra och gått och satt sig i vagnen. Nu ville hon åka hem!

image43
- Ok, då kör vi, sa Dorran.

Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Ser hur gulligt ut som helst!

2008-01-18 @ 21:21:20
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Mia

Hej Lisa-Dårpippi!
Hoppas att allt är bra efter helgens bravader! Kul hade vi iallafall! Vi hörs!

2008-01-21 @ 19:20:31
Postat av: Linn

Hej Lisa! Hur har du haft det i helgen?
Nu har jag skaffat mig en ny blogg. Förhoppningsvis kommer namnet aldrig att bli inaktuellt ;) Starbrant ska jag iaf alltid heta i efternamn! Jag har idag pratat med en tjej på Höganäs kommun som sa att det bara är att tuta och köra med kursverksamheten. Inga tillstånd behövs!
Hoppas vi ses snart igen! Linn
(Jag är ledig imorgon tisdag...)

2008-01-21 @ 19:40:56
URL: http://linnstarbrant.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0