Dorran gör hemläxan

Som är linjetag. Det gick jättebra. Hon fick följa med ut första gången. Stanna kvar andra, och då ökade jag avståndet. Gick då från kort gräs till lite terrräng. Det gick också bra. Eftersom hon hittills kunnat se den la jag dummien bakom en grästuva och sedan bakom trästuvan, undet löven. Det funkade också.

Nästa gång ska vi gå utanför hennes "trygghetsavstånd". Jag har en teori om hennes linjetag, får se om det stämmer. Ett annat sätt är att inte låta henne se att jag lägger ut dummien. Ska testa bägge varianterna, återkommer om min teori höll eller inte.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur gick det, stämde din teori?

2011-04-08 @ 21:28:29
Postat av: Bea

Jag är ckså nyfiken på svaret

2011-04-08 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0