Jag hade fel - det var roligt!

Min teori var att ett linjetag är ett linjetag för Dorran. Men icke, så befäst var det inte. Lisa har slarvat med att bara träna att hon ser att jag lägger ut dem.

Jag la ut ett linjetag inom ett mycket rimligt avstånd. Det var dolt i alla bemärkelser: ingen syn, inga doftspår från mig att följa (jag la ut det "bakifrån".  Tvärtom var hennes "trygghetszon" ännu kortare, hon vände om efter ca fem meter.

Dessutom hittade jag en sak till hon inte kan. Det fanns stöd på höger sida hela vägen (staket), men på vänster öppnade det upp en väg efter ca 20 meter. Vad händer? Det går spikrakt fram till öppningen, då drar hon iväg till vänster, in i en trädgård.

När hon visste var den låg, kunde jag skicka på ca 50 m, först över en väg, in i korridoren, rakt fram där det öppnade upp och fram till dummien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0