Det fungerar!

I dag hade vi alla fyra en riktigt skön koppelpromenad, trots att det regnade. VGW-bältet kom som ett brev på posten och det fungerar. Det känns nästan magiskt, Tyra försökte inte ens dra när jag gick med henne själv. Lugn och trevlig., Jag tog ut Dorran och det gick nästan lika bra. När jag gick med alla tre var det en klar förbättring, jag kunde gå med handen lägs sidan. Vi ska inte sluta med koppelträningen, men våra små vardagspromenader blir trevligare och vi kan ta oss en bit till från huset och upptäcka nya ställen.

Annars måste jag erkänna att vi inte har tränat något i dag. Det har fällts träd på min nya (kommande) träningsplan och sedan regnade det. Men vi kommer igen i morgon!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej!

Låter nästan för bra för att vara sant men gud så skönt det måste vara att hitta något som hjälper direkt!

2011-03-12 @ 12:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0