Ny husvagn!

Jag sålde min Musse Pigg-vagn för ett tag sedan. Linn och jag ville ha något lite större som vi kunde sova båda i. I tisdags såg jag en annons och satte mig i bilen och körde till Sölvesborg, Pella följde med som moraliskt stöd. Där köpte jag en Adria 380, 1977-års modell, perfekt för två med fyra hundar. Linn och jag äger den tillsammans, på så sätt kunde vi köpa upp oss utan att satsa allt för mycket pengar, den kostade 6 500 kr, besiktigad till 090831, ett fynd!


Jag och Linn inviger vagnen med att käka Indonesisk morotssoppa och hemgjord hallon-
glass.Lira kollar läget.


Lira Linslus.


Dorran, som är mycket välkommen tillbaka från hemlig-
landet som styrs av Drottnng Hormon. Vi saknade henne
mycket veckan hon var borta i sitt höglöp!


Matilda, som den senaste månaden har blivit både
social och busig. En mycket glad hund som verkar trivas
med livet. Hon var förr ett säkert kort vad gällde att sätta
hundar på plats, härom dagen la hon sig för en liten ettrig
terriervalp!

Vaktelkycklingarna är en vecka gamla i morgon. Det kläcktes till slut 14 stycken, 2 har jag tagit bort och några har dött. Nu är de 8-9 stycken, de växer och verkar må bra.

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till husvagnen! Kul!

2008-07-19 @ 19:32:12
Postat av: Ingela

Grattis tilll investeringen nu är det bara att börja anmäla till alla tävlingar så ni kan använda den.

2008-07-20 @ 18:50:46
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se/
Postat av: Johanna

fina hundar :)

2008-07-22 @ 20:59:11
URL: http://hundtips.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tycker du ska inviga med att rulla upp till Habo på söndag!!

2008-07-22 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0