Nya tider!

Nu är det slut på det fria (och panka) livet. På onsdag börjar jag jobba på Bjärefågel. Jag ska hålla på med hemsidan, en ny webbutik, order, fakturering, lite löner vid behov, statistik, utveckla hundmaten, fota produkter m m. På ett litet företag får man göra lite allt möjligt, och det passar mig bra.

Det var en snabb rekrytering: annons på lördagen, ringde på tisdagen, intervju onsdagen, möte med personal torsdagen och besked att jag fick jobbet på fredag eftermiddag, börjar onsdagen veckan efter. Puh!

Trots att det gick så snabbt har jag hunnit tänka en hel del. Jag tror att det kommer att bli riktigt roligt att jobba där. Jag tycker att det är en bra produkt. Jag trivdes jättebra med de som sitter på kontoret, de två jag träffade. Produktionschefen var på ripjakt i Jämtland så honom träffar jag väl på onsdag. Vi blir alltså fyra totalt.

Det är inte så mycket att välja på heller. Utan pengar kan jag inte köra igång som hundfysioterapeut. Det måste till en del marknadsföring för att folk ska veta att jag finns. Jag har förhandlat mig till en dag ledigt i veckan, då ska jag hålla på med hunderiet.

Kommentarer
Postat av: Carina

GRATTIS!!!! Det är inte lätt att få nytt jobb sådär! Bra jobbat!

2008-09-29 @ 07:13:37
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grattis o lycka till!! Tycker det låter som perfekt för dig!!

2008-09-29 @ 22:12:36
Postat av: Bea

Grattis!

Låter som ett jobb för dig.

2008-10-02 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0