Fältträning

med Matilda i Pärup.

Hon skötte sig riktigt bra och jag fick tips om hur jag kan förbättra hennes sökmönster. Jag ska gå med henne, framför allt ut till vänster som hon har svårast för. För at hon inte ska titta upp och kolla in mig ska jag vända på klacken och säga "Bra" när hon kommer ikapp mig. Jane trodde att det även skulle hjälpa mot hennes ljud, att hon får bekräftelse på att hon gör rätt. Ju mindre jag behöver visa med armarna desto större är sannolikheten att hon är tyst. Känns som det går att bygga vidare på det.

Fint väder, god soppa och Marcus körde galant - vad mer kan man begära!


Matilda laddar batterierna. Fotat har Filippa och Alexandra gjort.

Kommentarer
Postat av: Linn

Har en liten present till dig, från Nice :)

2009-04-15 @ 06:53:05
URL: http://linnstarbrant.webblogg.se/
Postat av: filippa

den där har faktiskt jag tagit:D

2009-06-09 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0