Söndagspromenad

Jag packade varsin matsäck till pappa och mig, sedan bar det iväg till Sibirien. Pappa gick på stranden och jag och hundarna gick iväg till en äng där det alltid har gått djur. Men inte nu längre, så det var vi tvungna att kolla in.


Inbjudande!


Hundarna hittade vatten.


Nöjd och glad Matilda.


Snygge-Dorran.



Jag måste lära mig kameran, hur man ställer in tid och bländare själv.

Ja, det hade jag förträngt. Vi hade gått en bit och precis när jag tänkte att det började bli dags att ta fram kameran, kom det en råget springande rätt över skogsvägen. Attans!

Nu ska jag lära mig bli en balanserad människa på yogan - det ska bli skönt!


Kommentarer
Postat av: Bea

Underbara bilder trots att du inte kan kameran? Saknar att jag inte jobbar i Ä-holm längre, för det var väldans länge sedan jag var i Sibirien.

2010-09-12 @ 19:45:26
Postat av: Linn

Håller med Bea, underbara bilder! Spännande med Yogan, jag ska försöka komma igång på F&S pass lördagar kl 9.30... Får se hur det går för kassaskåpet ;)

Kram

2010-09-13 @ 12:53:57
Postat av: Mia

Älskar att packa matsäck o ge sig ut i naturen. Mat är gott o smakar som godast ute.

Bilder på Lilla T saknar jag, hur går det för er. Vad säger M o D?

2010-09-13 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0