Min nya träningsplan

Blev klar i dag. Lite kompostgrindar, elstängselstolpar och ca 100 buntband senare har jag en träningsplan på tomten. På den delen där det är grus finns det dessutom belysning, så nu finns det inget att skylla på längre. Jo, jag satte inte upp något tak. Det började regna precis när jag var färdig...



Det blir en bra sluss när pappa ska ta hundarna ut och in från hundgården, jag har funderat en del på hur han skulle klara det. Nu kan de springa mellan rastgården och hundgården utan att kunna fara iväg ut om det kommer en hund förbi.

Kommentarer
Postat av: Bea

Aha nu fattar jag vilket område du menade! Blev ju hur bra som helst. Lycka till med tränandet. Själv ska jag gosa valp i morgon. Hurra!

2011-04-05 @ 06:59:57
Postat av: Linn

Så bra det blev och vad smart med en sluss :)

2011-04-07 @ 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0