Tyra 8 månader plus

Jösses vad tiden går! Lilla T är inte så liten längre. Se vad hon kan göra med en tennisboll!


Efter 15-20 minuter i Tyras våld. Skrämmande!

Jag har aldrig haft en hund som har haft sönder så mycket, fast jag vet ändå att det finns såna som är värre. Tyra och Dorran slaktar en vanlig plyschlekis på några minuter. Ett tag fundrade jag på att höra om det var någon som hade ett gammalt traktordäck till övers. Det kanske skulle hålla en stund.



Jo, hon får ben, många. Det här var en ganska bra variant, ett lite större ben som faktiskt alla tre turades om att gnaga på.

Annars har vi det bra tillsammans. Matilda är sällan sur på Tyra längre, känns som hon tycker att det är ok att Tyra har tagit Mattis plats lite, sover närmast i sängen m m. Dorran kan fortfarande fräsa ifrån men då är Tyra uppstressad och behöver coola ned. Jag kan sova gott och länge på morgonen och det var länge sedan jag missade vem som är mördaren när jag tittar på mina deckare på tv:n.

Nu när värmen har börjat komma är det dags för att skola in dem i hundgården. Pappa har suttit här när jag jobbar sedan slutet på förra året. Det måste vara lite tradigt.

Fast i dag är det lite skitväder, men det ska väl bli bättre till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0