Lycklig i hela kroppen!

Blir man efter en dags umgänge med goda vänner, god mat, goa hundar och så lite jakt på det. Årets första jakt satte igång lyckopillret i kroppen, även om det inte var någon tung viltväska vi hade med oss hem.

Kul var det också att träffa lilla T igen, hon har snart varit en vecka hos Marie. Tyra verkade tycka det var helt ok att ha två mattar, lite jobbigt bara att veta vem man ska vara hos. Hon försökte så gott hon kunde att vara oss båda till lags genom att än gå fot med mig för att sedan gå lite med Marie. Tyra verkade vara tillfreds med att hon är en jakthund, insikten har gjort henne fokuserad och lugnare, tycker jag.

Jag har alltid drömt om att revolutionera jaktfotograferingen, nu tror jag att jag har lyckats:


Dan bjöd på en helt underbar gratäng med fläskfilé.


Extra champinjonsås.


Härlig sallad.


Dressing till.

Inga vapen, döda djur eller oljerockar. En revolution! Nu väntar jag bara på att anbuden ska hagla in (ha, ha).


Kommentarer
Postat av: Marie

mumms mumms

2011-12-15 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0